چگونه دندان کج را در خانه صاف کنیم

Wiki Article

روند عصب‌کشی دندان شیری و عصب‌کشی دندان دائمی تقریباً یکسان است و صرفاً ممکن است دندان‌پزشک مواردی از این روند را به دلیل سن شخص به طور متفاوت اجرا کند.

اگر دندان کودک با اولین فشار از محل خارج نشد، چند روز صبر کنید. همواره توجه داشته باشید خارج کردن دندان از دهان قبل از جدا شدن کافی آن از ریشه ها می تواند باعث ایجاد عفونت در محل دندان شود.

هنگام تشکیل آبسه، از بین رفتن استخوان به تدریج از انتهای ریشه دندان شروع می شود، اما این شرایط می تواند نواحی اطراف دندان را نیز در بر گیرد. با گذشت زمان، با گسترش و پیشرفت آبسه و فرآیند از بین رفتن استخوان، دندان فرد لق می شود.

.. برای دندان‌های به شمار می‌رود. چه کسانی بهترین گزینه برای انجام کامپوزیت دندان هستند؟ هزینه کامپوزیت دندان و پارامترهای موثر در آن چیست؟ آیا هزینه کامپوزیت برای تمامی کسانی که آن را انجام می‌دهند یکسان خواهد بود؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات در ادامه با فاکتورهای مهم در تعیین نرخ هزینه کامپوزیت آشنا خواهیم شد.

بنابراین حفظ این دندان‌ها علاوه بر نقش مهم در تغذیه کودک برای رویش صحیح دندان جایگزین ضروری می‌باشد.

در اینجا ممکن است که فرد میزانی درد لحظه‌ای را حس کند اما فراموش نکنید که این درد سریعاً از بین خواهد رفت. فرد در طول اجرای روند هوشیار خواهد بود ولی بی‌حس‌کننده موضعی از تجربه هرگونه درد جلوگیری خواهد کرد.

سلام من ۲۳ سالمه دندون شماره یکم که یک سال پیش پر کرده بودم و کامپوزیت کردم ۳ الی ۴ روز درد میکنه و عفونت کرده و لق شده باید چیکار کنم نمیخوام به هیج وجه دندون مو ا دست بدم دندونم کاملا سالمه

سلام . بدون معاینه نمی توان نظر قطعی داد ولی به احتمال زیاد قابل ترمیم است .

دندان پیش جلویی دخترم لق شده بود و از پشت هم دندون دراومده الان دوهفته شده بود و دخترم اصلا نه بهش دست میزد که لق بشه نه باهاش غذا میخورد همسرم با نخ دندون و کشید اول اینکه صدای خیلی بدی داد بعدم فک کنم نصف ریشه مونده و ریشه شکسته حالا باید چیکار کنیم خیلی نگرانم

مساله خاصی نیست فقط باید توسط دندانپزشک مربوطه کنترل شود.

انتخاب درمان بستگی به شرایط رادیوگرافی دارد ولی یک فضانگهداری که خوب گذاشته شود معمولا مانعی برای خوردن غذاهای مختلف نیست فقط مواردی مثل شکلاتهای چسبنده یا ته دیگ های خیلی سفت مشکل ساز می شوند و منعی برای خوردن خوراکیهای مختلف نیست.

محافظ دهان رایج ترین روش درمانی مورد استفاده برای لقی دندان به خاطر ساییدن دندان در خواب (دندان قروچه) است. محافظ دهان معمولاً نرم است و به صورت یک لایه محافظ بر روی دندان ها قرار می گیرد و به این ترتیب از ایجاد تماس مستقیم بین دندان درد عصب دندان به کجا می زند های ردیف بالا و پایین دهان و ساییدگی دندان جلوگیری می کند.

سلام . در دوره ارتودنسی لق شدن بعضی دندانها که در حال حرکت هستند طبیعی است و بعد از تثبیت در محل دوباره سفت می شوند .

حالا شش ماهه گذشته و الان یکیشون لق شده. علتش چی میتونه باشه میتونید توضیح بدید سپاسگزارم

Report this wiki page